Se full versjon : Bilpresse vs våt polvott
Ascaroth
04-04-2008, 02:43
Jeg var på jobbintervju i dag der det var to pers som skulle spørre meg m hva jeg likte på brødskiva, hvor mange ganger i uka jeg urinerer osv. "Greia" er at en av de hadde håndtrykk som ei bilpresse, den andre som en våt polvott. Hva er verst? Finnes det et rangsystem for håndtryk?
Red.Skaugen
04-04-2008, 03:20
Jeg foretrekker å få hånden min litt fuktig fremfor å få den kvestet.
Hvis det er spørsmål om hva slags håndtrykk jeg har lyst til å ha selv stiller saken seg anderledes...
tangnild
04-04-2008, 23:11
Som instrumentalist vil jeg holde en knapp på votten, selv om det rett og slett er en fornærmelse å bli gitt en uinteressert, slapp og kald vott.
Vimsmannen
05-04-2008, 02:14
Spørsmålstilllingen var tvetydig. Skal jeg stemme på den jeg synes er verst, eller den jeg helst vil få brukt mot meg? Jeg stiller meg bak påstanden om at kvesting bør unngås.
tangnild
05-04-2008, 13:27
Jeg tar meg i å lure på hva slags jobb Ascaroth søker på, siden de spør om brødskivevaner og urinering, tilsynelatende i samme åndedrag. Høres uhygienisk ut synes jeg.
Kanskje det kun er lurespørsmål, for å luke unna bakteriebomber i arbeidsstokken?
Aseptisk
06-04-2008, 14:03
Jeg liker en tørr mellomting.
Tørre hender <3
Ascaroth
07-04-2008, 14:53
For å presisere: Spørsmålet er hva som er verst. (Noe jeg ikke fikk redigert i spørmålet, med fiffig redigerte inn som fet skrift i førsteposten.)
Og av hensyn til deres egen og rikets sikkerhet kan jeg ikke avsløre min kommende jobb i Politiets Sikkerh... Hva? Hvem er det som banker på døra?
*bonk*
vBulletin v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.