Se full versjon : Lommemannen vs. Leverpostei-gutten
Aseptisk
11-07-2008, 20:12
Hvem vinner?
Red.Skaugen
11-07-2008, 20:40
Mulig om ikke PFU har noe de skulle ha sagt her...
Jeg tror at psykologene vinner, siden de kommer til å tjene store penger på Leverpostei-gutten etter denne hendelsen.
Ascaroth
14-07-2008, 01:35
Jeg tipper Leverposteigutten er såpass godt overvåket at OM lommemannen skulle komme i nærheten, blir han igjen avslørt av overvåkingskameraene til Stabburet. Dessuten tror jeg ikke lommemannen kan utrette noe spesielt siden hans farligste våpen er utelukket da Leverposteigutten mangler armer til å fikle med "nøklene" lommemannen har i buksa.
På en annen side har lommemannens andre hovedvåpen, blikket, en sterk invirkning på et hvert barn, armer eller ikke.
Leverposteigutten vinner på overtid.
Jeg synes det ser ut som lommemannen allerede har tapt. Han har jo dårligtaperfjeset på!
Jeg har nok troen på leverposteigutten, men mest fordi lommemannen ikke lenger har klart å holde sin identitet avslørt, mens leverposteigutten fortsatt lever i beste velgående uten den samme voldsomme mediadekningen. Men jeg vil alikevel se på meg selv som partisk, av grunner nevnt i forrige dødskamp.
Vimsmannen
20-07-2008, 20:45
Jeg stemmer på Lommemannen. Ikke nødvendigvis fordi jeg tror at han vinner, men fordi jeg er svært nysgjerrig på hvem han evt. møter i neste runde.
Aseptisk
22-09-2008, 01:25
Leverpostei-gutten vinner og går videre til neste runde (http://www.uegnet.net/forum/showthread.php?t=236).
vBulletin v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.