Se full versjon : Somaliske pirater vs. Lars Monsen
Aseptisk
19-04-2009, 12:36
Hvem vinner?
Red.Skaugen
19-04-2009, 14:16
Spennende! Her snakker vi om deltakere som ikke har noe de skulle ha sagt på hverandres hjemmebane. Lars Monsen ville klart seg ekstremt dårlig i tropiske hav, mens de somaliske piratene ikke hadde likt seg på tundraen. Vi må finne en nøytral grunn.
Kanskje midt i en storby? Der tror jeg begge hadde likt seg like dårlig.
Ascaroth
19-04-2009, 23:56
Må si meg enig med redaktøren her! Men helt ærlig tror jeg piratene vinner til slutt, selv om de tapte i Sverige!
Her blir det nok piratene, ja. Om Lars Monsen skal ha en sjanse må han i det minste komme opp med en sjørøverhatt, eller noe i samme sjanger.
Som forslag til nøytral grunn blir det bak i en minibuss.
Ascaroth
23-04-2009, 03:19
Jeg tror faktisk en minibuss vil være til fordel for piratene. Har selv erfaring fra at afrikanere ofte "glemmer" prefikset 'mini', og overfyller hippie-bussene sine. (Det kostet meg for øvrig rundt 14 kroner å komme meg fra hotellet via torget til stranda)
Foreslår heller en turnhall. Jeg har aldri sett en afrikansk turner i OL/generelt, og Monsen er nok ikke akkurat noen turner han heller...
Aseptisk
23-04-2009, 09:32
De skal faite på Svalbard. (I en minibuss)
tangnild
23-04-2009, 18:15
Lars Monsen vinner. Han har nemlig et joker i ermet: Jonas Gahr Støre. Jonas Gahr Støre og Lars Monsen sammen blir uovervinnelige.
Dessuten er det bare de gale piratene som vinner på film. Eller de snille. De somaliske piratene er verken gale eller snille nok.
Femton gastar på dødmans kiste. johoho och en flaska rom.
Red.Skaugen
23-04-2009, 19:00
Svalbard er da ikke nøytral grunn?! Dette er jo nettopp det arktiske klimaet Monsen Trives best i. Plasser dem i en minibuss i en turnhall i New York.
Ascaroth
25-04-2009, 23:12
Alt for mange *tenke politisk korrekt* eksilafrikanere i Zoo York...
Aseptisk
04-05-2009, 14:24
Somaliske pirater vinner og går videre til neste runde (http://www.uegnet.net/forum/showthread.php?t=271).
vBulletin v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.