Gå Tilbake   Uegnet Forum > Kaos > Konspirasjonsforum
Connect with Facebook

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26-09-2009, 19:31   #1
Ynjber

Ynjber sin avatar

Syndet første gang: May 2007
Sted: Trondheim
Pluss: 2
Standard Graviditetsinfluensaen

I det siste har en betydelig del av mine bekjentskaper blitt gravide eller allerede mødre. Dette i en tid hvor helsemyndighetene i landet vårt sender ut skremselspropaganda om svineinfluensa og andre uhumskheter. Hvilket leder meg til følgende teori:

Dette er en dekkoperasjon! Man skal fokusere på benytte papirlommetørkler, nyse i albuer og lignende for ikke å oppdage at det virkelig smittsomme er gravidieter!

Norske myndigheter ønsker seg en kraftig befolkningsvekst, og har funnet en ny måte å befrukte norske kvinner på. Den berømmelige antibacflasken er nemlig utstyrt med et stoff som gjør at norske kvinner kan bli gravide ved å klappe barn. Litt som diverse avhengligheter, er det mulig å bli smittet ved første berøring, men kvinner har gjerne litt ulikt immunforsvar og det finnes kvinner som kan klappe mange barn, uten annet resultat enn en varm følelse innvendig. Om det er klappingen av flere barn eller av et barn flere ganger er foreløpig uvisst. Det er også litt uklart om egne barn er mer smittsomme enn andres.
Ynjber er avlogget   Svar med sitat
Gammel 28-09-2009, 17:24   #2
Red.Skaugen
Redaktør

Red.Skaugen sin avatar

Syndet første gang: Apr 2007
Sted: Bergen
Pluss: 25
Standard

Aner jeg en viss benektelse av hvordan man egentlig blir gravid her?

Hvordan er det forresten denne klappingen av barn du beskriver foregår? Er det sånn tasling av håret eller noe mer lumsk som foregår? Klapping av baken? Klyping i kinnene?

Jobber flere av de du kjenner i barnehager eller skoler eller andre steder hvor de er i kontakt med mange barn, eller har det seg sånn at de er studiner o.l. som kommer i kontakt med mange menn?
Red.Skaugen er avlogget   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder
Du kan ikke poste svar
Du kan ikke poste vedlegg
Du kan ikke redigere postene dine

BB-kode er
Smilefjes er
[IMG] kode er
Virkelighetsforskyvningsmodul er Av

Bytt forum

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd. Og en hel del plutonium.

Design by HTWoRKS