|
|
#1 |
|
Redaktør
Syndet første gang: Apr 2007
Sted: Bergen
Pluss: 25
|
![]() Inbyggerne oppskaket over mangel på UFO-observasjon i går formiddag. Det var i 10-tiden den rosa sigarformede UFO-en ikke viste seg over Haugåsknubben, der den ikke hang stille i ca. 5 minutter før den ikke forsvant lynraskt med et stort smell i retning Verdal. Bonden Anders Bjon var ute og hesja da han tilfeldigvis tok seg en pust i bakken og titta opp mot knubben og så den iøyenfallende mangelen på UFO-er. Dette er en observasjon sambygdingene hans ikke kan bekrefte. Uegnet.net har kommet i kontakt med Anders Bjon, og dette er det han kunne fortelle: - La du merke til nå' som helst som skjædd' i Nord-Trøndelag i går? spør en oppildnet Bjon. - Det va' fordi det itj skjedd nå'! Bjon mener at UFO-er i lang tid har ungått den trønderske bygda for at innbyggerne der skal føle seg forbigått i interplanetariske relasjoner. Han mener dette er et ledd i en større plan om til slutt å overse hele Nord-Trøndelag, kanskje hele midtnorge, i enhver sak, regional som interplanetarisk. - Æ menne, sier Bjon, Det e' da itj vanle' itj å sjå UFO-a i tide og utide! Det her må det ligg' nå bak. Lignende tilfeller i resten av trøndelag Anders Bjon har gjort mer med bekymringene sine enn bare å klage om dem i bygda. Da det i går formiddag ikke var noen tegn på UFO-er i Nord-Trøndersk luftteritorium, var han snar med å ta kontakt med en ufolog ved Norsk Institutt for Uidentifiserte Objekter (NIUO), og det viste seg snart at Stjørdal ikke var det eneste stedet i trøndelag som ikke hadde blitt besøkt av UFO-er den formiddagen. - Vi har fått inn lignende meldinger fra hele landsdelen den siste uken, sier pressetalsmannen ved NIUO, som ønsker å være annonym. I Levanger hevdet til og med en kvinnelig frisør (som ønsker å være anonym) å ikke ha blitt besøkt av romvesener på soveværelset. - Det var helt mørkt i rommet hele natten, og ved tre-tiden var det nesten som om jeg ikke ble fullstendig paralysert, forteller hun. - Tre lave skikkelser dukket ikke opp ved siden av sengen min mens jeg ikke lå der forsvarsløs. Det hele var egentlig ganske erotisk. Intergalaktisk konspirasjon? - Det har vært en total mangel på UFO-er i hele trøndelag på en lang stund, nå, sier pressetalsmannen for ved NIUO. - Vi er ganske sikre på at det står onde intergalaktiske krefter bak dette. Bevisene peker i retning av den kjente romdespoten Xenu. Det viser seg at de såkalte evigvarende batteriene som har holdt ham innestengt i fengselet sitt i alle år har begynt å svikte. Vi tror han prøver å gjenoppta arbeidet sitt med å skjule sannheten fra menneskeheten slik han gjorde da han inndoktrinerte oss alle med en avansert 3D-kino for lenge, lenge siden. Hvorfor akkurat ikke Stjørdal? - Hessdalen har sine UFO-er, Snåsa har Snåsaormen og Såsakailln' og Værdal har lottomillionærer, hvorfor velger da UFO-ene å ikke vise seg her? spør Rådmann Ragnfrid Fjose i Stjørdal kommune seg. Hun er likevel optimistisk med tanke på framtida: - Jeg tror turismen kommer til å ta seg opp etter dette. Vi merker allerede større trafikk på http://www.stjordal.kommune.no/ nå etter at denne saken kom opp på uegnet.net. Skeptikere skeptiske - Dette er en påstand det overhodet ikke er noe hold i, sier Bjarnar Håkestad i Norges Skeptikerforbund. - Bevisbyrden ligger hos observatøren som ikke så UFO-en. La oss si at jeg påstår at det ikke finnes noen tekopper i astroidebeltet mellom Mars og Jupiter. Det er da min oppgave å finkjemme hele astroidebeltet for tekopper før det er noe hold i påstanden min. Likeså må denne såkalte UFO-anobservatøren finkjemme alle lysskilder i hele trøndelag før han kan komme med en sånn påstand. uegnet.net - 15.04.07 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrerende Direktør
Syndet første gang: Feb 2007
Sted: Trondheim
Pluss: 21
|
"- La du merke til nå' som helst som skjædd' i Nord-Trøndelag i går? spør en oppildnet Bjon."
Haha, true story. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bidragssyter
Pluss: 0
|
Dette er en favoritt i klassen min...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Redaktør
Sted: Bergen
Pluss: 25
|
Hvofor er det ingen i klassen din som registrerer seg på forumet da?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Administrerende Direktør
Syndet første gang: Feb 2007
Sted: Trondheim
Pluss: 21
|
Man må jo selvfølgelig lurke litt på forumet før man registrerer seg.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
OPERATIV AGENT
Sted: Det var nå dette magnetfeltet da.
Pluss: 1
|
Det kan være de er redd for at de vil plukkes opp av UFOer. Det er tross alt en del av registreringsprosessen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bidragssyter
Sted: Bassgangen 2
Pluss: 16
|
Jeg tror heller de er uredde for ikke å bli plukket opp av ikke-uidentifiserte uflygende ikke-objekter.
Dette er forresten ikke en del av avregistreringsprossessen, så ikke gled dere! |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|